KONINGSDAGACTIE GP VAN NEDERLAND. BEKIJK ONS AANBOD

Hoe om te gaan met een klacht?

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Meld het ons direct. Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of zoeken samen naar het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.

Indien u naar aanleiding van een geleverd product, dienst, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht hebt, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar [email protected].

Ticket+Travel

U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens. Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met uw op om de klacht te bespreken en af te handelen.

Ticket+Travel streeft er naar om altijd in samenwerking met u tot een juiste oplossing te komen.